بینوکاپ 1402
پس از درانداختن رسمی نو، حالا بینوکاپ ۱۴۰۲ دومین جشنواره ملی و بینالمللی کسبوکار دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حوضههای کارآفرینی، ایده و نوآوری برای وصل جامعه آموزشی به شبکه کسبوکاری و حرکت در مسیر ظهور ایدهها و کارآفرینانی برجسته، برگزار خواهد شد. این جشنواره با هدف پرورش، حمایت و تقویت ایدهها و طرحهای کسبوکاری در سطح کشور برگزار میشود. همچنین توسعه این اهداف در سطح بینالملل از دیگر برنامههای در نظر گرفته شده برای دومین دوره جشنواره بینوکاپ میباشد. در راستای رسیدن به اهداف ذکر شده، رویدادهای نوینی برنامهریزی شده که از جمله آن میتوان به رویداد بینوکمپ و رویداد بینوتاک اشاره کرد؛ که به منظور برطرف نمودن دغدغههای اقتصادی، صنعتی و کسبوکاری جامعه برگزار میشوند.
بینوکمپ
بینوکمپ مسیر جدیدی برای رشد و پرورش نوآوران است که در آن بینوکاپیها تحت آموزش دانشهای مختلف کسبوکاری از جمله …، …، … و … به صورت تخصصی و جامع قرار خواهند گرفت. شرکتکنندگان در پایان این رویداد چند روزه به صورت عملی از صفر تا صد روند خلق و توسعه یک کسبوکار آشنا شده تا به کمک این دانش بتوانند ایدهها و کسبوکارهای خود را پرورش دهند.
بینوکمپ
بینوکمپ مسیر جدیدی برای رشد و پرورش نوآوران است که در آن بینوکاپیها تحت آموزش دانشهای مختلف کسبوکاری از جمله …، …، … و … به صورت تخصصی و جامع قرار خواهند گرفت. شرکتکنندگان در پایان این رویداد چند روزه به صورت عملی از صفر تا صد روند خلق و توسعه یک کسبوکار آشنا شده تا به کمک این دانش بتوانند ایدهها و کسبوکارهای خود را پرورش دهند.
بینوتاک
رویداد بینوتاک اولین رویداد گفتمان محور جهت بررسی و تحلیل شرایط کسبوکاری در سطح دانشگاههای ایران مییاشد. در این رویداد کارآفرینان مطرح، ایدهپردازان، پژوهشگران و نوآوران خبره حوزه کسبوکار، از دیدگاههای مختلف به گفتمان در راستای تحلیل چالشهای موجود و آینده کسبوکار در ایران و جهان پرداخته تا دورنگاه مشخصی از فعالیتهای این جامعه تعیین کنند. مخاطب این رویداد از مجموعه رویدادهای جشنواره بینوکاپ ۱۴۰۲، عموم افراد جامعه بوده تا به صورت جامع و کامل بتوانند از اتفاقات و حواشی موجود در گفتمان استفاده ببرند.
بینولانژ
در مرحله بینولانژ تیمها به گفتوگو با منتورها (مشاوران کسبوکار) و داوران حرفهای حاظر در جشنواره میپردازند. در فرآیند گفتوگو منتورها و داوران به امتیازدهی تیمها پرداخته تا تیمهای منتخب جهت حضور در مرحله بینوپیچ تعیین شوند. در این مرحله از رویداد فضای صمیمانهای برای ارتباط تیمها و منتورها آمادهسازی شده تا هر تیم جهت بررسی موضوعات بتواند به صورت شخصی با منتور مورد نظر خود به صحبت بنشیند. همچنین در این مرحله منتورها و داوران نکات لازم برای ایدهپردازی و توسعه ایده را به تیمها گوشزد میکنند تا برای حضور در مرحله بعدی رویداد آماده شوند.
بینوپیچ
تیمها پس از منتورینگ در مرحله بینولانژ وارد مرحله بینوپیچ خواهند شد. در این مرحله تیمها به ارائه ایده و یا طرح کسبوکار خود مقابل داوران پرداخته و از ایده و یا طرح خود دفاع میکنند. همچنین داوران با طرح سوالات چالشی، ابعاد مختلف ایدهها و طرحهای کسبوکار را برای آخرین بار از زوایای مختلف بررسی و امتیاز دهی میکنند.